und ich weiss, verloren sind die tage

Vårvädret håller i sig, thats really good! mysigt med solen och att det knappt finns någon snö kvar. Högst visade vår termometer typ 20 grader, visst var det varmt men så varmt kan det ju inte vara. aja, unimportant.
Dagen har gått ut på att sova till halv ett, fixa sig och sedan bara dra omkring hemma, bestämde även att jag skulle vara hemma imorgon med. Just to be sure, så tekniskt sätt har mitt påsklov börjat, haha, fett soft liksom!
Städade lite förut och nu väntar på att tina ska komma förbi och hämta min skåpnyckel, ringde min moster och bestämde att vi antagligen ska in till stan på tisdag, efter sjukhuset, vi får se hur det blir. Jag är i stort jävla behov av lite nya kläder snabbt, av anledningar jag inte kan säga här. ehm. än. Så det blir nog kul.

Jag ser fett mycket fram emot påsklovet actually, bara det händer något liksom, det enda minuset är väl att tina drar till dalarna på onsdag och sen är hon borta tills på söndag. not kul. Jag tog fram lite sommar skor idag också, några av de hundratals ballerina skorna, haha, vissa kan man nog använda iaf, i hope.
Kunde lagt upp "dagens outfit" men det hade nog inte blivit så himla intressant med tanke på att det jag har bott i den senaste veckan är linnen och mjukisbyxor. scheeexigt liksom.



Pan!k - Vorbei
knark låt till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0