Tyyyyyyyyyyp värd rubrik eller hur?

I can't remember but it's alright, alright


Min och Tinas valborg planer äääääääger. hoppas bara det blir av, haha, anywaz. sov till typ halv två, hade stängt av mobilen men jag vaknade ändå vid typ 8 och var uppe och stängde av radion, nån jävel hade ju såklart satt på den och sedan inte brytt sig om att stänga av den efter den åkt. men hur som helst, min dag har varit lika övärd som rubriken, nothing..nothing and more nothing! mamma städade altanen så nu kan man iaf sitta där, kulkul.
Nu sitter jag här och lyssnar lite på Lady GaGa och längtar ihjäl mig tills den 2 augusti då jag ska se henne, ska gå. får väl gå själv om ingen vill gå med mig, but who cares? it's GaGa we're talking about liksom. haha.
Mamma gav mig ett stort påskägg så nu är jag glad, och nu ska jag gå och mixtra lite med lite smink och se om man kan bli lite snyggare,
peace&puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0