Twilight

Fick hem min älskade Twilight idag trots att den inte släpps förns imorgon, för en gångs skull gör cdon rätt!
De brukar alltid ta lååååååååååååång tid på sig eller skicka saker som är sönder eller förstörda osv, och som ersättning för det får man liksom en gratis download. hah, så mycket otur man haft med cdon på TH tiden asså.
Men anyway, får väl vara glad över att den åtminstone var hel också.
Tittade på den förut, och den var så mkt bättre på tvn och ljudet och sånt, har bara sett den på datorn innan och sånt.
Älskar den verkligen, men den kan inte mäta sig med boken dock.
Har blivit väldigt sugen på att läsa alla böckerna på svenska, eftersom jag bara läst de på engelska, men jag tror det sabbar hela grejen. Tror inte det blir detsamma på svenska liksom. Men vi får se!
Kanske ska läsa lite på Breaking Dawn ikväll.

Har btw vart hemma idag, så jag har typ sovit hela dagen och tittat på twilight, hah. Haft en ta det lungt hela dagen dag.
Imorgon äre skola igen dock, har sovmorgon så då brukar det va rätt lätt att komma upp iaf, sen har vi bara typ fyra lektioner så. Och på torsdag blire aferes och fredag och måndag är vi lediga. Treeeeeevligt.
Pappa skulle typ åka och jobba snart igen så jag blir väl ensam, greeeaaaat. Men jag får väl underhålla mig med något, dont know what men men.



snygga Robert Pattinson och söta Kristen Stewart i Twilight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0