strawberry swing

Bloggar på mammas perfektá blogg dator, lite ovant bara för de är så små tangenter så det går lite segt och man trycker fel och lite sånt. Men hur som helst, min dag började klockan 5.30, kul? nej.

Fick en halvtimme att fixa mig innan vi åkte vidare till sös, gick väl sådär och i bilen höll jag på att frysa ihjäl typ, not fun.

Aferesen gick bra, pratade med Per också, en av mina läkare´, det räckte liksom bara att han nämnde att jag KANSKE någongång skulle behöva gå på kortison så började jag gråta igen. Jag går INTE igenom det helvetet igen alltså.

Men Inger tröstade mig och sa att OM det skulle hända så finns det nu en sort som man inte fick så mkt biverkningar, och dosen jag skulle kunna få inte skulle märkas iaf.

Bra det, men nu hoppas vi att det blir bättre så att det inte behövs. Nog om det, lets move on to the fun sides of life.

Kvällens planer; antagligen gå ner till majbrasan på fotbollsplanen med a&t, efter det vet jag inte riktigt hur det blir.

Har huset för mig själv TYP hela helgen för mamma jobbar och pappa är på åsvik, nice as hell!

Vi kanske kör lite singstar eller något sådant, men jag vet inte, vi får se hur det blir helt enkelt, det mesta vi gör kommer liksom spontant.

Morgondagens planer; Har lite idéer men jag vet inte än, måste prata med a&t innan jag bestämmer något, heh.


BTW så köpte jag Om jag kunde drömma och Så länge vi båda andas idag, valde att köpa bara de eftersom jag tycker att de var de bästa böckerna i serien, gillade inte alls Eclipse/Ljudet av ditt hjärta och kommer inte ens ihåg vad den handlar om. Heh. Hur som helst så har jag läst ca 100 sidor på Så länge vi båda andas nu och det känns lite skumt att läsa den på svenska, nästan så att man kommer ihåg de på engelska och det blir fel på svenska. Men men, bra är den iaf! lite kasst översatt bara.
Köpte även lite stuff från apoteket, gud så intressant eller hur? köpte iaf brun utan sol creme och sminkborttagningsmedel.


Peace out och ta det lugnt med alkoholen ikväll allihopa! (xD)


Kommentarer
Postat av: Chapling

Glöm inte min glass!

2009-04-30 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0