Sol & vänner & hamnen

Fick ett sms från alice klockan halv tio på morgonen där hon frågade "När ska vi åka?" jag fattade absolut ingenting och svarade någonting i stil med "Eh, vart ska vi?" det visade sig att hon skulle skicka till tina och sen frågade de mig om jag skulle med till nynäs, anyway, blev fan lite rädd för att jag skulle ha glömt någonting eller så, haha.
Hur som helst, tina skulle shoppa lite things och jag och alice följde mest med som stöd, hade typ 110 kr eller nåt så. det kommer man inte långt på. Alice skulle till biblioteket och låna non bok och sedan slutade det med att vi satt och åt glass vid hamnen, myyys! men kallt vare fan, sen satte vid oss precis vid en båt så vi såg inge vatten, lyckat liksom.
Haha anyway, så äre såna dagar som behövs ibland, vi hade jävligt kul och garvade åt det mesta, som vanligt!
Tyvärr hade ingen av oss kameran med oss så det blev inga turistbilder från nynäs, haha.
När vi kom hem satt vi bara i Tinas hammock och njöt av solen, dampade och åt godis.

Nu sitter jag och kollar lite smått på Without a trace och försöker hitta nån plan på vad jag ska göra ikväll, ingen pallade göra nått med mig så det blir väl Sex And The City marathon igen, som igår, asså fan vilket liv jag har egentligen.
Aja, några år kvar till frihet! Peace.

J'adore Vivienne I really want
Gucci, Fendi, et Prada
Valentino, Armani too
Madame love them Jimmy Choo

Fashion put it all on me
Don't you want to see
These clothes on me
Fashion put it all on me
I am anyone you want me to be


Lady GaGa - Fashion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0