sista dagen på lovet

Somsagt, idag äre sista dagen på lovet och snart är till och med den slut, men förhoppningsvis har väl lärarna överseende med att alla kommer vara så sjukt opepp imorgon så de kanske inte kör så hårt med oss, hah, hope so anyway. Var ute och "sprang" med alice och tina, well, först gav tina upp, sen jag och alice sprang hela slingan.
Jag och Tina "powerwalkade" lite grann och pratade och så, gick ju relativt fort ändå, för att vara oss liksom.
Jag svalade en mygga och det var hemskt, och btw så är det en spindel i mitt rum som typ har gömt sig nånstans och tack vare Max så tror jag att den kommer komma och klättra på mig när jag sover. euw.
Min mamma fyller år idag också så grattis till henne, gammal du börjar bli nu ju!
hur som helst, lagade mat till alla idag också, bara för att vara lite snäll liksom, tror det vart rätt uppskattat.

Nu sitter jag och kollar runt lite på Spotify och lägger in lite låtar i spellistorna man har, och är lite social på msn samt läser/raderar/svarar på mejl. har inte pallat på hela veckan så det var ju lika bra att få det gjort liksom.
Men nu ska jag ta vara på de sista timmarna på lovet,

"GOOOGLE IT BIIAAATCH!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0