pathetic opinions

Dagen började med att gå slingan med alice, sjukt uppfriskande och sånt, även fast det var jävligt varmt. haha.
Borde verkligen gå varje söndag som jag och alice sa, liksom göra det som en "tradition" för det är sjukt mysigt att bara gå på en söndag när man annars bara sitter i soffan och glor. Besides that så hare inte hänt så mycket idag, när jag kom hem bakade jag, tittade på View from the top sen lagade jag sallad, (om man kan säga laga när man bara hackar och skär men ni fattar) sen hamnade jag här. haha, nu lyssnar jag på Spotify och kollar runt och skriver lite ofc,
tittade på sveriges smartaste barn och skrattade åt de som inte kunde de lätta svaren. men men, kul att man kan underhålla sig liksom.
Just nu så har jag en konversation med alice om att Tina (se vad schysst jag är) om att hon tydligen ska skaffa hårförlängning, vi får väl se hur det blir, det kanske kan bli bra. Who knows. Ett tag hade jag hårförlägning, fast det var på min emo tid när jag hade svart och rött hår, gjorde misstaget att köpa 60 centimteter och det var så jävla långt och jobbigt. Men annars rätt okej, Köpte clips från Happyhair och det vart rätt billigt, köpte dock syntet hår (gör inte det)

För ett tag sen gick jag igenom gamla klassfoton och rensade in allt i rätt mapp, allt låg liksom lite överallt, det var sjukt kul att se hur alla såg ut när de va mindre, man glömmer liksom sånt, och vi behöver ju inte ta upp att typ 99 % av bilderna på mig var väldigt komiska, men men. Man kan ju inte lyckas varje gång.

En annan sak som gjorde mig väldigt glad var att datumet för Sex and the city 2 har kommit, så den 28 Maj 2010 kommer den ut, längtar så sjukt mycket till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0