my life would suck without you

Som rubriken lyder; my life would suck without you, det var precis min tanke när jag kramade tina sista gången innan hon åker till dalarna. (haha, gud vad jag överdramatiserar hon kommer ju hem på söndag men ändå, det är sorgligt liksom) I'll miss you! <3
Hur som helst, har spenderat de senaste två timmarna (typ) på telefon, kul. haha, seriöst, hur fan lyckas man prata i två timmar om totalt oviktiga saker? aja, kul vare iaf. thats what matters.
På kvällen så hängde jag med tina och emma lite grann, (emma är tinas lillesyrra) kul och dampa med dem ibland faktiskt, tina och jag buggade och mina fingrar knäcktes och det gjorde sjuuuukt ont. haha.
Nu sitter jag och glor lite på Project runway, funderar på om jag hinner städa mitt rum imorgon, tvivlar på det för det blir nog en heldag i stan, myyyyysigt! sånt behövs.

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0