let the sings speak for themself

Hela kvällen har typ gått ut på att fundera på vad i helvete jag ska göra imorgon, tina skulle "städa sin garderob" så hon skulle tydligen va uppe hela dagen och alice vet jag inte, får väl kolla vad som händer. Något säger mig att det kommer bli ännu en seg söndag men vi får väl hoppas på det bästa.
Nu är jag så jävla uttråkad så att jag lyssnar på världens sämsta, Cascada, haha, om man har tråkigt så äre faktiskt rätt kul att sitta och tänka tillbaka på de minnena man hade till de låtarna, Åsvik 06 tex, när jag hängde med (då) fjortisarna, som i för sig var rätt trevliga, när jag tänker tillbaka så saknar jag faktiskt Jessica och Emelie rätt mycket, men anyway.
Vi hade ju iaf rätt kul när vi satt där i deras husvagn intryckt 10-11 pers i en soffa, men men. Eller som när jag jämt hängde på Midgård (det måste ju också har varit 06? eller kanske tidigt 07, dont know)
Hur som helst, det finns minnen till de dåliga Cascada låtarna som egentligen är rätt bra. men whatever.
Jag är så jävla trött att jag bara babblar på om massa onödigt shit här, haha sorry men sån är jag.

Nu funderar jag på att seriöst gå och lägga mig, men jag vet att jag iaf inte kan somna så jag vet inte poängen med det liksom, men jag får väl underhålla mig i guess. Kan fan inte sitta här längre.

Tchüsski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0