friiiiiiiiiiiday!

cherry cherry cherry cherry boom boom.


Skolan idag var typ sjukt tråkig. Var dagens crew och satt i kadeterian och torkade bord i matsalen. Det fanns iaf en som man kunde säga nått ord med men aja. slapp ju hkkn och svenskan. thats good.
"Men jag har ju inget barn!"
Efter skolan så var jag med a&t, suprise eller hur? hah, vi gick till lillan och köpte mjukglass och jag och alice körde kubb ett tag, vettefan vem som vann men men.
Sen spelade vi ett tag med emma också (tinas syrra') och då kunde inte jag och tina hålla sams, när vi till och med va på samma lag. hah, antar att vi båda är dåliga förlorare. or something.
Aja, kul var det ett tag iallafall. Btw så luktar mina händer fortfarande som de äckliga handskarna jag hade på mig när vi torka bord. euw.
Nu sitter jag här och lyssnar på lady gaga, ovanligt det med va? och typ försöker få upp fredagsstämmningen, ska kolla om tina vill gå en promenad eller något. I wanna be out..not here. hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0