breathe in, breath out

Tina följde med Alice på en sak nere i spångbro, så nu sitter jag här själv, whatever jag valde att inte följa med men endå, haha, det finns iallafall massa saker som måste göras och så, målar naglarna for the moment, ska ju bli kul och se hur misslyckat det blir! haha, tina brukar alltid göra mina naglar annars. Själv är man inte så duktig på det, inte så bra på nått när man tänker efter men det behöver vi ju inte gå in på.
Lyssnar fortfarande på Spotify och just nu är det  Self inflicted- Katy Perry som spelas,
såg Katy live i februari och tycker att hon är rätt duktig och så, kanske inte en klar stjärna live men utstrålning hade hon iaf, 3OH!3 var förband och de var dock otroligt bra, hade lungt kunnat gå bara för dem liksom. 3OH!3 är ett tips att lyssna på om man gillar sånt, otroligt duktiga killar det där.

Eftersom jag blivit dissad idag, (av alice och tina som jag tidigare skrev) så blire väl att titta på filmer och lite sånt, tänkte att jag skulle titta på 1408 och The hauting in connecicut om jag pallar och vågar, haha, vi får se hur uttråkad jag hinner bli. Kanske passar på att se Confessions Of A Shopaholic också, men jag vet inte. Kommer sluta med att jag sitter här anyway, haha, im so duktig. Btw så sitter min hund och skäller ut genom fönstret och jag kan inte se vad han skäller på, åh, jag blir så jävla irriterad. skaffa aldrig hund!! nejmen ja, så ni vet.
Jag stör mig på att ingen är inne på msn också, det suger.


världens mest dåligaste kvalite, anyway, my pic from the concert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0