Bang bang, we're beautiful and dirty rich

I can't amuse everyone, accept the fact.

Huuuur som helst.
Prövade nyss lite sminkningar och det vart rätt lyckat, ska på en påsklunch på lördag, på hasselbacken i djurgården tydligen. Det ska förhoppningsvis bli fint väder också så det blir nog riktigt mysigt.
Bara problem med vad jag ska ha på mig, väljer mellan en svart och en rosa. Den rosa blir ju lite mer vårig och så tänkte jag, får springa runt och pröva mer imorgon, orkar inte nu.
Skulle inte tackat nej till en elise ryan klänning eller så, heh. skulle passat perfekt fan. kanske ska köpa en sån när mina pengar kommer in på kontot. Fast först och främst ska jag unna mig ett par nya fräscha sminkborstar, har kollat på ett sett som har hyffsat pris på ELF , 191 kr för 9 penslar, men jag vet att det finns massor på eleven.se så jag ska kolla lite där innan jag köper.
Nu ska jag fortsätta kolla runt efter sminkborstar och va lite social på sms.
peace.



äkta sommarbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0